top of page

כיצד מגיעים להגשמה?

הגשמה

הגשמה,לפי ההגדרה המילונית הינה , הפיכת דבר למציאותי,  הפיכת דבר

לממשי.   בתטא הילינג, מושג ה"הגשמה" (manifesting) הוא האמונה שאפשרי לברוא כל דבר בעולם הפיזי באמצעות אנרגיית הבריאה והיצירה.

אך כולנו יודעים כי האתגר הגדול ביותר בהגשמת הרצונות הוא להחליט מה אנו באמת רוצים. אנשים רבים אינם יודעים מה הם רוצים בחייהם, לכן הם לעולם לא יגשימו זאת. אחרים מאמינים שהחיים מנחים אותם ולא הם מנחים את החיים. אנשים אלו הולכים עם הזרם ומחכים לראות מה קורה והאם יושפעו מכך.

האמת היא שאנחנו יוצרים את מציאות חיינו, ולכן זה אפשרי להגשים את הטוב ביותר שיש לעולם להציע אם רק נחליט מה אנו רוצים בחיינו, נבדוק מה בחיינו חוסם אותנו מלהגיע לשם, נסיר חסימות אלו ונגיע לידי הגשמה.

הגשמה עצמית

ההגדרה המילונית למונח הגשמה עצמית - "מימוש הפוטנציאל  האישי, סיפוק פנימי" אינה מספיקה לתאר את התפקיד הנרחב של ההגשמה העצמית בחיי בני אדם רבים. 

מצב זה של הגשמה עצמית הוא המצב האידיאלי שבו מרגיש עמוק פנימה שהצליח להגשים את השאיפות שהציב לעצמו במהלך החיים, ישנה תחושה של הצלחה וסיפוק. לעומת זאת, אם  הנכם חשים הפוך מכך סביר להניח שעדיין אינכם מסופקים מהשגת  הגשמה עצמית  ולכן חשים מעין ריקנות ועסוקים בחיפוש אחר תשובות , משמעות  ומטרות לחיים .

 טיפול  להגשמה עצמית הוא אחת הדרכים המספקות  כדי לסייע למטופל לעלות על נתיב של הגשמה עצמית בחייו וכך להגיע  להתפתחות אישית, לחיים מלאי סיפוק, שמחה והצלחה. במסגרת האימון,

 במהלך טיפול  מרגש ועוצמתי  תזהו את הכישרונות הייחודיים שלכם ואת החסימות אשר אינן מאפשרות לכם להגיע לידי מימוש  , הסרת האמונות החוסמות הללו  תוביל להגשמת שאיפותיכם ותוביל אתכם להצלחה בתחומי החיים השונים. 

תהליך ההגשמה

תהליך ההגשמה מתבצע על ידי ההפנמה כי אנו מזמנים אלינו את התדר בו אנו

נמצאים וכך יוצרים את המציאות שלנו.  ניסיון חיינו, אמונות , טראומות וכדומה הנצרבים  בתת המודע הן אלו אשר חוסמות את יצירת ההגשמה העצמית הרצויה ולא מאפשרות למציאות לקרות. במודע אנו יכולים לרצות להגשים הצלחה  אך אם  יש דפוסים מעכבים בתת המודע, כגון: מסוכן להצליח, לא נצליח להגשים זאת...

תמיד הדפוסים בתת המודע ינצחו,   את הרצון המודע של האדם ולכן אנו צריכים לדעת היטב מהי שאיפתינו ולהטעין את תת המודע במציאות הרצויה לנו בדיוק. בעת שתת מודע שלנו נקי מאמונות חוסמות ומוטען בתדרים הנכונים, מציאות חיינו תשתנה בהתאם כי הדברים הללו יוקרנו מאתנו אל היקום שיגיב אליהם.

לעיתים ההגשמה תבוא אלינו בצורה פשוט הומושלמת ולעיתים תידרש עשייה.

העשיה מטרתה, תרומה שלנו ליצירת העולם.

לבחינת מושג הגשמה עצמית אצלכם תוכלו לבחון מספר פרמטרים כגון:

האם  אתם באמת מרוצים בחייכם?האםאתם מקיפים את עצמכם בדברים שאתם אוהבים?האם אתם מוכנים לוותר על איך אתם נראים ולהיות מי שאתם בכל רגע.

כשאנו בוחנים שאלות אלו ואחרות , כמובן שתמיד יעלו במוחינו אמונות / תפיסות עולם שימנעו מאיתנו לממש את ההגשמה העצמית שלנו. בדרך כלל אלו  סיפורים שאנחנו מספרים לעצמינו מסיבות שונות דוגמאת,  פחד מכשלון – כאשר חרוט לנו מעברינו ניסיון כושל לממש את עצמינו   או האשמת אחרים במצבינו במקום להתמודד  עם הקושי באמת.

הפחדים הללו מונעים מאיתנו להגשים כל דבר בחיינו . אנו מוותרים לעצמינו וחשים תסכול ואכזבה כי החיים מנהלים אותנו ולא אנו אותם. כתוצאה מכך כל דבר אנו חווים כקושי, הדינוי העצמי שלנו נמוך וההפער בין הרצוי למצוי גדל מיום ליום.

באמצעות טיפול ניתן להגיע לידי הגשמה עצמית ולרכוש כלים חדשים לחיינו:

 רכישת כלים למודעות – זיהוי החסמים בתת המודע .רכישת כלים  לאמונה עצמית .רכישת כלים להבנה וקבלת הייחודיות בנו.רכישת כלים להתמודדות עם  אתגרים אפשריים.רכישת כלים לאיזון בין ההגשמה לחיינו הנוכחיים.

לטיפול תת מודע להגשמה עצמית:

מיכל ממו 0528260529 או השאירו פרטים בטופס יצירת הקשר

ופתחו  את הדלת להצלחה בכל תחומי החיים.

bottom of page