top of page

ביטחון עצמי - חלק מספר 2



לפניכם את הסרטון השני בסידרת הסרטונים שלי בנושא ביטחון עצמי , בו כמו שהבטחתי אציג בפניכם שתי דרכים נוספות שיכולות לעזור לכם ולהעלות את הביטחון העצמי שלכם. אני מזכירה לכם ביטחון נבנה עם השנים בעקבות חוויות אישיות שעברנו אבל בכל גיל ניתן לרכוש כלים שיעזרו לנו להעלות ולשפר את הביטחון עצמי.

בסירטון היום אתמקד על העלאת ביטחון עצמי באמצעות ידע.

העצה הראשונה שלי עבורכם היא ללמוד דברים חדשים ומעשירים – ידע זה כוח וככל שתלמדו ותרכשו תחביבים ומיומנויות חדשות (לאו דווקא באקדמיה), תרגישו טוב יותר עם עצמיכם ברמה האישית והחברתית. אם תשקיעו את הזמן הפנוי שלכם בתחביבים , ידע והעשרה אישית תרגישו הרבה יותר טוב ובאותה ההזדמנות אתם יכולים להכיר גם אנשים חדשים ולהרגיש נוח יותר כאשר אתם צריכים להשתלב בשיחות שונות. הדרך השנייה שבה תוכלו לעזור לעצמיכם ולהעלות את הביטחון העצמי שלכם היא לשים את הפוקוס על ידע חיובי ומעצים. הידע שאנחנו צורכים משפיע על ההרגשה שלנו ואם תתחילו לשים לב לנושאים בהם אתם מתעניינים , באיזה אתרים אתם גולשים באינטרנט, באיזה תכניות אתם צופים בטלוויזיה, כמות החדשות שאתם צורכים, מה אתם חווים דרך הפייסבוק? תגלו שבמודע או שלא אתם צורכים ידע שלילי או ידע שלא מקדם אתכם במקום זאת תשתדלו לצרוך תכנים חיוביים ומפתחים כאלו שיעצימו אתכם ויסייעו לכם להרגיש טוב יותר. כל דבר שיעשיר אתכם וימלא את התודעה שלכם באנרגיה חיובית ומעצימה.

שתי הדרכים הללו שמובילות להעצמת הידע האישי , ישפיעו מצב הרוח שלכם, בריאות הנפש והגוף וכמובן על הביטחון העצמי. תתרגלו את הטיפים הללו כמה שיותר ומאמינה תרגישו הרבה יותר עם עצמכם.

מוזמנים לצפות בסירטון מספר 3 בסידרה ולתרגל טיפים נוספים.

תסמכו על עצמיכם – אתם נפלאים !!

אני סומכת עליכם בהצלחה!!


bottom of page